UCare երաշխիքային պլաններ
|
ՀիմնականՊԼԱՆ
|
ԳումարածՊԼԱՆ
|
ՊլատինՊԼԱՆ
|
---|---|---|---|
Երկարացված երաշխիք՝ մինչև 3 տարի |
|||
Անվճար վերանորոգում ընդլայնված երաշխիքով |
|||
Միջազգային երաշխիքային ծածկույթ (1 տարի) |
|||
Պատահական վնասների երաշխիք |
|||
25% վերանորոգման վճար (մեկ դեպքի համար) պատահական վնասների երաշխիքի շրջանակներում. Պայմանների և դրույթների կիրառում* |
|||
Թափման վնաս |
|||
Հրդեհային պաշտպանություն |
Սարքը վերանորոգվել է չլիազորված սպասարկման կենտրոններում՝ բացի UBUY-ի կողմից հաստատված դեպքերից:
Վնասներն առաջացել են դիտավորյալ կոտրվածքի արդյունքում։
Բազմաթիվ կասկածելի վնասներ արտադրանքի նույն կամ տարբեր կողմերին:
Սարքի կորպուսում ծռվածքներ կամ փոսվածքներ կամ այլ կոսմետիկ վնաս:
Բազմաթիվ կամ համակցված վնասներ, օրինակ՝ միաժամանակ ջարդելը ու հեղուկի թափվելը և հեղուկի մեջ լրիվ սուզելը:
Անսարքինություններ, որոնք առաջացել են սխալ օգտագործման, կանխամտածված անփութության, սխալ կարգավորումների, անհամապատասխան աքսեսուարների տեղակայման և օգտագործման հետևանքով:
Սերիական համարները փոփոխվել, կեղծվել կամ ամբողջությամբ կամ մասամբ հեռացվել են, կամ հեռացվել է պիտակը:
Արտադրանքին ուղեկցող աքսեսուարներ։
Ընթացիկ սպասարկում և մաքրում:
Տվյալների/ սարքավորման/ ծրագրային ապահովման վնաս վիրուսային վարակի կամ նմանատիպ դեպքերի պատճառով:
Ձեր սարքերը վնասատուների, կրծողների և այլնի վարակից պաշտպանելու միջոցները չգործադրելը:
Այնպիսի սպառվող պահեստամասերը, ինչպիսիք են ջրի մաքրման սարքում կամ խոհանոցային ծխնելույզում զտիչները, որոնք նախատեսված են ծառայության որոշակի ժամկետի համար և, հետևաբար, փոխարինվում են սպառողի կողմից, չեն ծածկվում:
Առաքման գումար և մաքսային ծախսեր, եթե ձեզ ուղարկվում է փոխարինում:
Արտադրողի’ բնութագրերի չհաստատված փոփոխություններից առաջացած ցանկացած վնաս, այդ թվում՝ արտադրողի’ հրահանգներին չհետևելը:
Երաշխիքը փոխանցելի չի լինի։
Երաշխիքով չի ծածկվի որևէ արտադրանքի տվյալների վերականգնում, որն ունի սարքում տվյալները թվային ձևով պահելու միջոցներ:
UBUY-ը կարող է չեղարկել ապրանքի երաշխիքը և վերադարձնել երաշխիքի գումարը, եթե համարի, որ ապրանքը ենթակա չէ երաշխիքի:
Ապրանքի թերության կամ վնասի հայտնաբերման դեպքում հաճախորդը պետք է արտադրանքը տանի արտադրողի’ սպասարկման կենտրոն կամ լիազորված սպասարկման կենտրոն՝ արտադրանքի գնման բնօրինակ հաշիվ-ապրանքագրով: Այն դեպքում, երբ սպասարկման կենտրոնը գանձում է կատարում վերանորոգման համար, հաճախորդը պետք է դրա լիազորված հաշիվ-ապրանքագիրն ուղարկի UBUY-ին՝ գումարի վերադարձման համար՝ իր հաշվի միջոցով լրացնելով երաշխիքի հայցը
Վնասված պահեստամասերի դեպքում հաճախորդը պետք է դիմի UBUY-ին, եթե պահեստամասերը հասանելի լինեն, UBUY-ն այն կուղարկի հաճախորդին, և հաճախորդին հարկավոր կլինի վճարել առաքման և մաքսային ծախսերի համար: Եթե դրանք հասանելի չեն, հաճախորդը կարող է ձեռք բերել ապրանքն իր մոտ, և UBUY-ը կվերադարձնի արտադրանքի պահեստամասերի արժեքը (առաքման գումարը+ մաքսային ծախսերը չեն վերադարձվի)
Այն դեպքում, երբ ապրանքն ընդհանրապես չի աշխատում, և այն հնարավոր չէ վերանորոգել, UBUY-ը կտրամադրի հաճախորդին փոխարինում (մաշվածության նշանակումից հետո*), հաճախորդներին հարկավոր կլինի վճարել առաքման և մաքսային ծախսերի համար: Եթե փոխարինումը հասանելի չէ, UBUY-ը կվերադարձնի արտադրանքի արժեքը (մաշվածության նշանակումից հետո*)
Հրդեհի հարցով հայցի դեպքում լիազորված սպասարկման կենտրոնին կամ UBUY-ին պետք է տրամադրվեն հետևյալ փաստաթղթերը.
- Սարքը պետք է ներկայացված լինի և տրամադրվի UBUY-ին ցանկացած վիճակում:
- Վնասները ծածկվում են միայն արտաքին պատահական հրդեհի դեպքում։
- Հաճախորդի անունով գնման հաշիվ-ապրանքագրի պատճեն. Հաճախորդի նույնականացման քարտի պատճեն։.
- Հրշեջ ծառայության հաշվետվության պատճեն՝ ստորագրված և պատշաճ կերպով կնքված:
Մաշվածությունը կնշանակվի տարեկան հիմունքներով և կունենա հետևյալ տեսքը
- 1-ին տարի՝ արտադրանքի արժեքի 10%
- 2-րդ տարի՝ արտադրանքի արժեքի 20%
- 3-րդ տարի՝ արտադրանքի արժեքի 30%