Հաճախակի տրվող հարցեր
-
Վերադարձ և վերադարձ
-
Պատվեր և առաքում
-
Մաքսազերծում և չեղարկում
-
Վճարումներ և վճարներ
-
Արշավներ և առաջարկներ
-
Գաղտնիություն և ընդհանուր տեղեկատվություն
-
Օրինականություն և հուսալիություն
No Faq Found
ՎԵՐԱԴԱՐՁԻ քաղաքականություն
Ցավոք, մենք փոխանակման քաղաքականություն չունենք։ Հաճախորդը կարող է վերադարձնել սխալ, վնասված, թերի կամ բացակայող մաս ունեցող / թերի ապրանքը: Վնասված ապրանքի դեպքում առաքումից հետո 3 օրվա ընթացքում հաճախորդը պետք է տեղեկացնի նշանակված սուրհանդակային ընկերությանը և Ubuy-ին, իսկ այլ պայմանների դեպքում ապրանքների վերադարձման ժամկետը բաց է առաքումից հետո 7 օր։ Մեր քաղաքականության համաձայն առաքումից 7 օր անց հաճախորդների խնդիրներին անդրադարձ չի լինում: Հայցում ենք ձեր ներողամտությունը պատճառված անհարմարության համար։
Հաճախորդը պետք է կապ հաստատի մեր աջակցման թիմի հետ՝ վնասված, թերի կամ սխալ արտադրանքի հետ կապված խնդրի մասին հայտնելու համար: Հաճախորդին հղում կտրամադրվի գրանցված էլ.փոստի հասցեով, երբ կապ հաստատվի հաճախորդների աջակցության թիմի հետ:
Միայն սխալ, վնասված, թերի ապրանք(ներ)ը կամ թերի մասերով ապրանքները կարող են վերադարձվել:
- Հաճախորդը պետք է կապ հաստատի մեզ հետ առաքումից հետո 7 օրվա ընթացքում:
- Ապրանքը պետք է լինի չօգտագործված և վերավաճառքի ենթակա վիճակում։
- Ապրանքը պետք է լինի իր սկզբնական փաթեթավորմամբ՝ներառյալ ապրանքանիշի/արտադրողի տուփը, արտադրանքի պահանջների պիտակը, օգտագործողի ձեռնարկը և երաշխիքային կտրոնն անվնաս:
- Ապրանքը հաճախորդի կողմից պետք է ամբողջությամբ վերադարձվի՝ դրանում առկա բոլոր հարակից պարագաներով կամ անվճար նվերներով:
- Հատուկ կատեգորիաներ, ինչպիսիք են ներքնազգեստը,, լողազգեստը, կոսմետիկ միջոցները, օծանելիքը/հոտազերծիչը և հագուստի հետ տրվող անվճար ապրանքները, մթերային ապրանքներն ու դելիկատեսները, զարդերը, կենդանիների պարագաները, գրքերը, երաժշտությունը, ֆիլմերը, մարտկոցները և այլն, ենթակա չեն վերադարձման և փոխհատուցման:
- Ապրանքներ, որոնց պիտակները կամ պարագաները բացակայում են:
- Թվային ապրանքները:
- Ապրանքներ, որոնք կեղծվել են կամ բացակայում են սերիական համարները:
- Ապրանք, որն օգտագործվել կամ տեղադրվել է հաճախորդի կողմից:
- Ցանկացած ապրանք, որն իր սկզբնական տեսքով կամ փաթեթավորմամբ չէ:
- Վերանորոգված ապրանքները կամ օգտագործված ապրանքները ենթակա չեն վերադարձման:
- Ապրանքներ, որոնք վնասված, թերի կամ տարբեր չեն սկզբնապես պատվիրվածից:
Հաճախորդը կարող է վերադարձնել սխալ, վնասված, թերի կամ բացակայող մաս ունեցող / թերի ապրանքը: Ապրանքը բացակայելու դեպքում հաճախորդը պետք է տեղեկացնի հանձնարարված սուրհանդակային ընկերությանը և Ubuy-ին առաքումից հետո 3 օրվա ընթացքում, իսկ այլ պայմանների դեպքում վերադարձի միջակայքը բաց է առաքումից հետո 7 օր։ Մեր քաղաքականության համաձայն առաքումից 7 օր անց հաճախորդների խնդիրներին անդրադարձ չի լինում: Հայցում ենք ձեր ներողամտությունը պատճառված անհարմարության համար։
Հաճախորդը կարող է վերադարձնել սխալ, վնասված, թերի կամ բացակայող մաս ունեցող / թերի ապրանքը: Վնասված ապրանքների դեպքում հաճախորդը պետք է տեղեկացնի հանձնարարված սուրհանդակային ընկերությանը և Ubuy-ին առաքումից հետո 3 օրվա ընթացքում, իսկ այլ պայմանների դեպքում վերադարձի միջակայքը բաց է առաքումից հետո 7 օր։Մեր քաղաքականության համաձայն առաքումից 7 օր անց հաճախորդների խնդիրներին անդրադարձ չի լինում: Մեր քաղաքականության համաձայն առաքումից 7 օր անց հաճախորդների խնդիրներին անդրադարձ չի լինում: Հայցում ենք ձեր ներողամտությունը պատճառված անհարմարության համար։
Ցանկացած ապրանք վերադարձնելու համար հաճախորդը պետք է համապատասխանի հետևյալ պայմաններին՝
- Հաճախորդը պետք է կապ հաստատի մեզ հետ առաքումից հետո 7 օրվա ընթացքում:
- Ապրանքը պետք է լինի չօգտագործված և վերավաճառքի ենթակա վիճակում։
- Ապրանքը պետք է լինի իր սկզբնական փաթեթավորմամբ՝ ներառյալ ապրանքանիշի/արտադրողի տուփը, արտադրանքի պահանջների պիտակը, օգտագործողի ձեռնարկը և երաշխիքային կտրոնն անվնաս:
- Ապրանքը հաճախորդի կողմից պետք է ամբողջությամբ վերադարձվի՝ դրանում առկա բոլոր հարակից պարագաներով կամ անվճար նվերներով:
Հաճախորդը պետք է կապ հաստատի մեր աջակցման թիմի հետ՝ վնասված, թերի կամ սխալ արտադրանքի հետ կապված խնդրի մասին հայտնելու համար:
Հաճախորդը պետք է վերբեռնի բոլոր անհրաժեշտ պատկերներն ու տեսանյութերը՝ կարճ մանրամասն նկարագրությամբ, որը կօգնի թիմին ուսումնասիրել գործը:
Հավելյալ տեղեկատվության համար խնդրում ենք այցելել մեր վերադարձի քաղաքականության բաժին կամ կապվել մեր աջակցման թիմի հետ:
ՎԵՐԱԴԱՐՁԻ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Վերադարձի դեպքում գումարի վերադարձի գործընթացը կսկսվի միայն այն բանից հետո, երբ ապրանքը ստացվի, ստուգվի և փորձարկվի մեր պահեստում: Հենց որ ապրանքը փոխհատուցման ենթակա համարվի, վերադարձի գումարը կմուտքագրվի Ձեր բանկային հաշվին/ Ubuy հաշվին/վճարման սկզբնական եղանակին:
Հենց որ մենք սկսենք փոխհատուցման գործընթացը, մոտավորապես 7-10 աշխատանքային օր կպահանջվի, որպեսզի գումարը արտացոլվի սկզբնական վճարման եղանակում: Այնուամենայնիվ, Ձեր բանկային հաշվին գումարի վերադարձման ժամանակը կարող է տարբեր կերպ փոփոխվել՝ կախված Ձեր բանկի հաշվարկային քաղաքականությանից: Ucredit-ի դեպքում գումարը կարտացոլվի ձեր Ubuy հաշվում 24-48 աշխատանքային ժամվա ընթացքում: Լրացուցիչ տեղեկությունների համար խնդրում ենք կապվել մեր աջակցության թիմի հետ:
- Վերահսկեք ձեր բանկային հաշիվը, քանի որ միջբանկային գործարքների կարգավորումը կարող է սպասվածից ավելի երկար տևել:
- Կապվեք ձեր բանկի հետ և պատրաստ եղեք համօգտագործել գործարքի նույնականացման համարը:
- Եթե դեռևս պետք է փոխհատուցում ստանաք, խնդրում ենք կապվել հաճախորդների աջակցման մեր թիմին:
Հենց որ ապրանքը վերադարձվի մեր պահեստ, մենք սկսենք փոխհատուցման գործընթացը: Մոտավորապես 7-10 աշխատանքային օր կպահանջվի, որպեսզի գումարը արտացոլվի սկզբնական վճարման եղանակում: Այնուամենայնիվ, նույնը տարբերվում է ըստ բանկի հաշվարկային չափանիշերի: Ucredit-ի դեպքում գումարը կարտացոլվի ձեր Ubuy հաշվում 24-48 աշխատանքային ժամվա ընթացքում: Լրացուցիչ տեղեկությունների համար խնդրում ենք կապվել մեր աջակցության թիմի հետ:
Հաճախորդը կարող է վերադարձնել սխալ, վնասված, թերի կամ բացակայող մաս ունեցող / թերի ապրանքը:
Եթե պատվերը չի առաքվել կամ կորել է փոխադրման ժամանակ, գումարը վերադարձվում է:
Խնդրում ենք դիմել առաքման քաղաքականության և մեր հաճախորդների սպասարկման բաժին լրացուցիչ մանրամասների համար:
Պատվեր
Դուք կարող եք հետևել Ձեր պատվերին «Հետևել պատվերը հղման» օգնությամբ, որը կստանաք Ձեր պատվերի հաստատման նամակում/հաղորդագրությունում:
Կարող եք սեղմել «Հետևել պատվերը» տարբերակը, որը հասանելի է էջի ներքևում՝ մեր կայքում պատվերներին հետևելու համար:
Հավելվածի օգտատերերը կարող են դիտել «հետևել պատվերը» ընտրանքը, որը հասանելի է ընտրացանկի պատկերակում: Բոլոր հարցերով խնդրում ենք դիմել մեր աջակցության թիմին հետագա օգնության համար:
Ցավոք, մենք չենք կարող փոխել ապրանքը պատվերը կատարելուց հետո:
Այո, պատվերի հաշիվ-ապրանքագիրը կարող է տրամադրվել ըստ պահանջի: Աջակցության համար խնդրում ենք դիմել հաճախորդների սպասարկման թիմին:
- Այցելեք համաշխարհային որոնման մեր համակարգ՝ գտնելու Ձեր փնտրած ապրանքը:
- Սեղմեք ցանկալի ապրանքի վրա՝ ապրանքի մասին ավելի շատ մանրամասներ տեսնելու համար:
- Ընտրեք Ձեր նախընտրած ապրանքը և ընտրեք Ձեր նախընտրած չափը և քանակը: Ընտրելուց հետո շարունակեք՝ սեղմելով «Ավելացնել զամբյուղին»:
- Ձեր զամբյուղը դիտելու համար ընտրեք «դիտել զամբյուղը »կոճակը: Այնուհետև կարող եք ընտրել «Շարունակել գնումները», եթե ցանկանում եք ավելացնել ավելի շատ ապրանքներ, կամ «Անցնել ապահով վճարման», եթե ցանկանում եք վճարել:
- Զեղչի կտրոնի առկայության դեպքում օգտագործեք այն
- Եթե ցանկանում եք շարունակել որպես հաճախորդ, խնդրում ենք մուտքագրել Ձեր էլփոստի հասցեն և առաքման տվյալները՝ շարունակելու համար:
- Եթե արդեն գրանցված հաճախորդ եք, շարունակելու համար խնդրում ենք մուտքագրել համակարգ մուտք գործելու Ձեր տվյալները:
- Եթե դուք նոր հաճախորդ եք և ցանկանում եք գրանցվել, գրանցվեք Ձեր կոնտակտային տվյալներով:
- Շարունակելու համար ընտրեք առաքման Ձեր եղանակը:
- Սեղմեք Ձեր նախընտրած վճարման եղանակի վրա և սեղմեք անցնել վճարման տարբերակը:
- Ձեր պատվերը կձևակերպվի, հենց որ մենք ստանանք վճարումը:
Պատվերը չառաքելու դեպքում աջակցության համար խնդրում ենք կապվել մեր հաճախորդների սպասարկման բաժին կամ նշանակված սուրհանդակային ընկերության հետ:
Առաքում
Պատվերները սովորաբար առաքվում են հաճախորդի կողմից վճարման պահին ընտրված առաքման եղանակով սահմանված ժամկետներում:
Եթե հաճախորդից պահանջվում է վճարել մաքսային վճարները, առաքումը կհաստատվի վճարները կատարելուց հետո:
Այո, առաքումից առաջ դուք կստանաք զանգ/SMS սուրհանդակային ընկերությունից: Դուք կարող եք համապատասխանաբար պլանավորել առաքումը:
- Եթե ընտրանքը հասանելի է Ձեր երկրում: Դուք կարող եք ընտրել մաքսատուրքերը, տուրքերը և հարկերը վճարել նախապես կամ առաքման պահին: Այս տարբերակը հասանելի է և հաշվարկվում է վճարման պահին:
- Կախված երկրից՝ Մաքսերը, տուրքերը և հարկերը կարող են գանձվել նախօրոք և հաշվարկվել վճարելիս: Հաճախորդը պարտավոր չէ որևէ բան վճարել առաքման պահին և եթե սուրհանդակային ընկերության կողմից որևէ գումար գանձվի, աջակցության համար խնդրում ենք կապվել մեր հաճախորդների սպասարկման բաժին:
- Որոշ երկրներում մաքսատուրքերը, տուրքերը և հարկերը նախապես չեն գանձվում: Հաճախորդը պետք է վճարի այդ վճարները նշանակված սուրհանդակային ծառայությանը:
Ձեր պատվերում ներառված ապրանքները կարող են Ձեզ առաքվել մի քանի առաքմամբ, որպեսզի հնարավորինս արագ հասնեն Ձեզ:
Սակայն մ՛ի անհանգստացեք: Ցանկացած առաքում ավելացվում է ձեր պատվերին միայն մեկ անգամ: Դուք դա ստիպված չեք լինի կրկին վճարել, եթե Ձեր պատվերը ստանաք մի քանի առաքմամբ:
մաքսազերծում
- Եթե մաքսային վճարները կատարվել են նախապես, հաճախորդը պարտավոր չէ որևէ բան վճարել առաքման պահին և եթե սուրհանդակային ընկերության կողմից որևէ գումար գանձվի, աջակցության համար խնդրում ենք կապվել մեր հաճախորդների սպասարկման բաժին:
- Այն դեպքում, երբ մաքսերը, տուրքերը և հարկերը նախապես չեն գանձվում։ Հաճախորդը պետք է կատարի այս վճարումները առաքման պահին:
Սուրհանդակային ծառայություններ մատուցող ընկերությունը սովորաբար հոգում է մաքսազերծման ընթացակարգը։ Այնուամենայնիվ, մաքսային մարմինը պատվիրատուից կարող է անհրաժեշտ հայտարարագիր կամ լրացուցիչ փաստաթղթեր պահանջել: Դուք պետք է հնարավորինս արագ սուրհանդակային ընկերությանը տրամադրեք բոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերը և թղթաբանությունը, որպեսզի նրանք կարողանան դրանք ներկայացնել մաքսային մարմնին:
Երբ պատվերի հետ նախապես մաքսային վճարը չի կատարվում, հաճախորդը պատասխանատու է մաքսային վճարների վճարման, անհրաժեշտ փաստաթղթերի կազմման և բեռնափոխադրումը մաքսազերծելու համար:
Ինչ վերաբերում է Ubuy կայքի միջոցով հաճախորդի կողմից կատարված յուրաքանչյուր գնմանը, ապա նպատակակետ երկրում ստացողը բոլոր դեպքերում պետք է լինի «Գրառման ներմուծողը» և պետք է համապատասխանի նշված նպատակակետ երկրի բոլոր օրենքներին և կանոնակարգերին ապրանք(ներ)ի համար: գնված Ubuy կայքի միջոցով:
Սուրհանդակային ընկերությունը սովորաբար հոգում է մաքսազերծման ընթացակարգը։ Այն դեպքում, երբ առաքումն իրականացվում է մաքսազերծման գործընթացներում «Գրառման ներմուծողից» պահանջվող համապատասխան փաստաթղթերի/փաստաթղթերի/հայտարարագրի/պետական լիցենզիայի կամ վկայագրերի բացակայության կամ բացակայության պատճառով.
- Եթե «Արձանագրություն ներմուծողը» մաքսային մարմիններին չի տրամադրում պահանջվող փաստաթղթերն ու թղթադրամները, եւ արդյունքում ապրանքը(ները) բռնագրավվում են մաքսային մարմինների կողմից, ապա Ուբույը չի թողարկի վերադարձը: Հետևաբար, մենք խստորեն խորհուրդ ենք տալիս նախապես նախապատրաստվել և ներկայացնել համապատասխան փաստաթղթերը, երբ մաքսային մարմինները պահանջեն:
- Եթե առաքումը վերադարձվի մեր պահեստ հաճախորդի կողմից փաստաթղթերի բացակայության/բացակայության դեպքում և այլն, Ubuy-ը կվերադարձնի միայն ապրանք(ներ)ի գնման գինը հաճախորդին: Առաքման և վերադարձի վճարները չեն ներառվի փոխհատուցման մեջ:
- Product category and price
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
Առաքման հետաձգումից խուսափելու համար մաքսայինը կարող է ձեր կողմից պահանջել հետևյալ փաստաթղթերը.
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
Մաքսային մարմինները կարող են նաև պահանջել լրացուցիչ փաստաթղթեր, որոնք վերը նշված չեն: Սուրհանդակային ընկերությունից ձեզ կտեղեկացվի, եթե մաքսազերծման նպատակով պահանջվի հատուկ փաստաթուղթ:
Նախնական մաքսային վճարների դեպքում այլ վճարներ չեն գանձվի:
Նախապես չգանձված մաքսային վճարների դեպքում սուրհանդակային ընկերության կողմից կարող են գանձվել հետևյալ վճարները՝
- Ծախսերի հետ կապված վճարներ
- Մաքսակետում պահեստավորում, եթե հաճախորդը ժամանակին չի տրամադրել պահանջվող փաստաթուղթը
- Հարկեր
- Միջնորդավճար
- Վարչական վճարներ
չեղարկում
- In the event that the order is not processed by the seller, a complete refund will promptly be issued from our side once the cancellation of the order is confirmed.
- Conversely, if the item you've ordered has been dispatched by the seller prior to cancellation, it is important to note that a minimal Cancellation Charge may apply. This fee is designed to cover any handling or processing costs incurred by the seller up to the point of dispatch, ensuring a fair and transparent approach to cancellations after the product has left their premises.
- Furthermore, when the product has been dispatched from our warehouse to your country, it is essential to understand that the cancellation option may no longer be available due to the logistical complexities involved in international shipping.
- Գնացեք Ձեր հաշիվ
- «Վերջերս կատարված տարբերակի» տակ սեղմեք չեղարկել և տեղադրեք Ձեր հարցումը
- Եթե պատվերի չեղարկման տարբերակը հասանելի չէ, խնդրում ենք կապվել մեզ հետ հաճախորդների աջակցման թիմ պատվերի չեղարկման համար:
ՎՃԱՐՈՒՄ
Ubuy-ը լրացուցիչ ոչինչ չի գանձում, բացի առաքման և մաքսային վճարներից: Երբ վճարում եք կատարում որոշակի արժույթով, Ձեր բանկը կարող է գանձել արժույթի տարբերությունը, եթե գործարքի գումարը ԱՄՆ դոլարով ($), եվրոյով (€) կամ որևէ այլ արժույթով է:
Ստորև ներկայացված են վճարման ընդհանուր տարբերակները:
- PayPal
- VISA/Mastercard
Վճարման այլ տարբերակներ կարելի է գտնել կայքէջի ներքևի հատվածում
- Ստուգեք Ձեր բանկային/քարտի քաղվածքը և տեսեք, թե արդյոք գումարը հետ է վերադարձվել Ձեր հաշվին:
- Սպասեք 24 ժամ Նվազեցված գումարն ավտոմատ կերպով կփոխանցվի Ձեր հաշվին:
- Հետագա աջակցության համար կապվեք մեր աջակցության թիմի հետ:
- Նախօրոք վճարված մաքսային վճարների համար՝ Մաքսային/ներմուծման տուրքերն ու հարկերը, որոնք գանձվում են վճարումների ժամանակ, վճարների գնահատում են և ճշգրիտ չեն: Եթե պատվերի ձևակերպման պահին փաստացի մաքսային վճարները գերազանցում են գանձված գնահատված մաքսային վճարները, UBUY-ը կվճարի գանձված լրացուցիչ վճարները:
- Մաքսային վճարների դեպքում, որոնք նախապես չեն վճարվել՝ Մաքսային/ներմուծման տուրքերը և հարկերը կհաշվարկվեն մաքսային մարմինների կողմից:
Սպասման կամ չեղարկված պատվերի կարգավիճակը նշանակում է, որ մենք ձեզանից վճար չենք ստացել: Եթե պատվերի գումարը նվազեցվել է Ձեր հաշվից և Ձեր պատվերի կարգավիճակը դեռևս սպասման վիճակում կամ չեղարկված է: Դուք կարող եք կամ սպասել մի քանի օր, հետագա աջակցության համար կամ դիմել մեր հաճախորդների սպասարկման բաժին:
արշավներ և առաջարկներ
Արշավների և առաջարկների ներքո թվարկված պայմանները վավեր և կիրառելի են միայն սահմանափակ ժամանակով: Այս պայմանները չեն տարածվում արդեն զեղչված ապրանքների վրա:
Դուք պետք է Ձեր զեղչի կտրոնի կոդը մուտքագրեք զամբյուղի էջի համապատասխան դաշտում կամ վճարման էջում: Համոզվեք, որ ծածկագրից առաջ և հետո լրացուցիչ բացատներ չլինեն կամ դրանց միջև տեղադրվեն, երբ մուտքագրեք կամ տեղադրեք կոդը տվյալ վանդակում:
Կտրոնի կոդը գործում է միայն ապրանքի գնի դեպքում: Առաքման և մաքսային վճարների վրա զեղչեր չեն գործում:
Գաղտնիություն և ընդհանուր տեղեկատվություն
- Մենք օգտագործում ենք քուքիներ մեր կայքում՝ այցելուների վիճակագրություն հավաքելու, գովազդային նպատակներով և մեր կայքի օգտատերերի ներգրավվածությունը բարձրացնելու համար: Մենք կարող ենք պարբերաբար թարմացնել այս տեղեկատվությունն, ըստ անհրաժեշտության:
- Մենք խորհուրդ ենք տալիս կանոնավոր կերպով այցելել այս էջը՝ մեր կայքում օգտագործվող քուքիների մասին թարմացված տեղեկատվություն ստանալու համար:
- Ձեր համաձայնությունը - Դուք համաձայնում եք մեր և մեր ծառայություններ մատուցողների կողմից քուքիների օգտագործմանը ՝ սեղմելով ընդունել քուքիները տարբերակը մեր կայքէջ այցելելիս:
- Կարո՞ղ եմ չեղարկել իմ համաձայնությունը:
Այո՛։ Եթե ցանկանում եք չեղարկել Ձեր համաձայնությունը, պետք է Ձեր վեբ բրաուզերի կարգավորումներում ջնջեք Ձեր սարքում պահված քուքիները: Բացի այդ, փոխեք Ձեր վեբ բրաուզերի կարգավորումները՝ հետագայում քուքիներն անջատելու և Ձեր սարքում քուքիների պահպանումը կանխելու համար:
Ցանկացած ժամանակ կարող եք զանգահարել մեզ, կապվել մեզ հետ էլփոստով կամ ուղիղ զրույցով՝ օգտագործելով «Կապվեք մեզ հետ» էջում տրամադրված տվյալները:
Կատարված ապրանքներն այն ապրանքներն են, որոնք մենք պատվիրում ենք խանութ երկրների վաճառողներից (ԱՄՆ, Մեծ Բրիտանիա, Չինաստան, Ճապոնիա, Հոնկոնգ և Կորեա): Այս ապրանքները Ձեզ կառաքվեն ընտրված ժամկետում:
Չկատարված ապրանքներն այն ապրանքներն են, որոնք հասանելի են Ձեզ երրորդ կողմ հանդիսացող վաճառողների միջոցով: Այս վաճառողերը համապատասխան խանութների երկրներից դուրս են գտնվում: Այսպիսով, նման ապրանքների առաքումը կարող է տևել մինչև 10-40 օր: Մենք արագացնում ենք առաքումները, հենց որ բեռը հասնում է մեր պահեստ:
անսարքությունների վերացում
Խնդրում ենք նախքան պատվեր կատարելը քուքիները ջնջել Ձեր բրաուզերում:
- Գնացեք գործիքներ բաժին
- Ջնջեք պատմությունը
- Ջնջեք քուքիները
- Խնդրում ենք շարունակել Ձեր բրաուզերը վերագործարկելուց/թարմացնելուց հետո:.
Այս ուղին կարող է մի փոքր տարբեր լինել՝ կախված Ձեր օգտագործած դիտարկիչից:
Եթե դեռ չեք կարողանում կատարել Ձեր պատվերը, խնդրում ենք կապվել մեր հաճախորդների աջակցման թիմին հետագա օգնության համար:
անվտանգություն
Բոլոր ապրանքներն առաքվում են հաճախորդներին՝ օգտագործելով առցանց հաշիվ-ապրանքագիրը, որը ստեղծվում է հաջող վճարումից հետո:
Առաքման բոլոր հասցեները գրանցվում են պատվերի պատմության մեջ և նախքան առաքումը ստուգվում են մեր համապատասխան բաժինների կողմից:
Եթե համակարգը որևէ գործարք որպես խարդախություն է նշում, մենք դա ստուգում ենք՝ վերլուծելով խարդախությունը հայտնաբերելու համար օգտագործվող բոլոր պարամետրերը: Կասկածի դեպքում գործարքը կչեղարկվի և փոխհատուցումը կկատարվի 7 աշխատանքային օրվա ընթացքում։
լեգիտիմություն
Ubuy-ը օրինական համաշխարհային էլեկտրոնային առևտրի հարթակ է, որի գլխամասային գրասենյակը գտնվում է Քուվեյթում: Այն միջազգային գնումների վստահելի հարթակ է, որն ունի միլիոնավոր գնորդներ ամբողջ աշխարհում, որը հավատում է հաճախորդների սպասարկման լավագույն փորձին:
Մենք Ubuy-ում խստորեն հետևում ենք էլեկտրոնային առևտրի բոլոր արձանագրություններին և քաղաքականությանը բոլոր՝ 180-ից ավելի երկրներում, որտեղ մենք գործում ենք: Մենք ձգտում ենք մշտապես հարմարվել էլեկտրոնային առևտրի անընդհատ փոփոխվող աշխարհին՝ փոփոխելով և հարմարեցնելով մեր գործառնությունները՝, որպեսզի բավարարենք Ձեր բոլոր կարիքներն ու պահանջները:
Ubuy-ի միջոցով կատարված բոլոր գործարքները չափազանց ապահով են: Մենք օգտագործում ենք առաջադեմ գաղտնագրման համակարգեր մեր վճարման գործընթացում՝ ապահովելու ամբողջական անվտանգություն և պաշտպանություն մեր հարգելի հաճախորդների համար Սխալ կամ վնասված ապրանքի հետ կապված որևէ անհավանական դեպքի կամ վեճի պարագայում, Ubuy-ի քաղաքականության համաձայն, գումարն ամբողջությամբ վերադարձվում է:
Շնորհակալություն այն ողջ աջակցության համար, որը Դուք տրամադրել եք մեզ այս տարիների ընթացքում: We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
հուսալիություն
Ubuy-ը 2012թ. հիմնադրումից ի վեր ավելի քան 10,500,000+ փաթեթ է առաքել: Այն միլիոնավոր հաճախորդների ապահովել է բրենդային և իսկական ապրանքներ աշխարհի ավելի քան 180 երկրներում: Գլխամասային գրասենյակը գտնվում է Քուվեյթում, այն առաջարկում է չափազանց ապահով վեբկայքի ծառայություններ՝ օգտագործելով նորագույն տեխնոլոգիաները՝ առցանց գնումների անխափան փորձ ապահովելու համար:
Ubuy-ն առաջարկում է չափազանց ապահով վեբկայք՝ առաջադեմ գաղտնագրման համակարգերով վճարման գործընթացի համար՝ ապահովելու ամբողջական անվտանգություն և պաշտպանություն մեր թանկագին հաճախորդների համար:
Նորագույն անվտանգ տեխնոլոգիաների կիրառումUbuy-ն աշխատում է HTTPS-ով, որն ավելի ապահով փոխանցման արձանագրություն է: Ձեր բրաուզերի և կայքէջի միջև բոլոր հաղորդակցությունները գաղտնագրված են, ինչը նշանակում է, որ բոլոր գործարքներն ավելի ապահով են և անվտանգ են: Բոլոր անձնական տեղեկությունները պաշտպանված են ապահով ցանցերի միջոցով՝ երաշխավորելով, որ հաճախորդների վերաբերյալ ողջ տեղեկատվությունը անվտանգ և գաղտնի է պահվում:
Բացի այդ, տեղեկատվությունը կոդավորված է Secure Socket Layer (SSL) տեխնոլոգիայի միջոցով և կայքը պարբերաբար սկանավորվում է: Բոլոր գործարքները մշակվում են մուտքի մատակարարի միջոցով և չեն պահվում կամ մշակվում մեր սերվերներում:
Առաքման պաշտպանություն և փոխհատուցումUbuy-ում Ձեր փաթեթի անվտանգությունը կարևոր է մեզ համար: Մենք միշտ պատրաստ ենք կարգավորել Ձեր փաթեթները ցանկացած ուշացման ժամանակ, որը կարող է առաջանալ թռիչքների հետաձգման կամ վատ եղանակի պատճառով: Մենք ապահովում ենք, որ փաթեթները Ձեզ ժամանակին առաքվեն՝ պարզեցնելով մաքսազերծման ընթացակարգերը և շրջանցելով ազգային տոները:
Ubuy-ը հավատում է հաճախորդների սպասարկման լավագույն փորձին, ցանկացած անհավանական դեպքի պարագայում Ubuy-ի վերադարձման քաղաքականության համաձայն ամբողջական փոխհատուցում է տրվում:
Ամբողջական տեղեկատվության համար խնդրում ենք այցելել մեր կայքէջ: Եթե ունեք կասկածներ և հարցեր, խնդրում ենք կապվել մեզ հետ ցանկացած պահի info@ubuy.com հասցեով: Մենք միշտ պատրաստ ենք և ուրախ ենք օգնել Ձեզ և որպեսզի Դուք լավագույն փորձն ունենաք մեզ հետ: